Bezobsługowy system automatycznego sterowania

Pozycjonowanie
i przesyłanie
informacji NMEA

precyzyjna
technologia optyczna

Jest to zgodna kontrola aplikacji, która umożliwia „rozmowę” między oprogramowaniem, pojazdami i narzędziami, niezależnie od ich marki. Dostarczany jest stan w czasie rzeczywistym, taki jak przechowywanie nasion w sprzęcie, co daje większą kontrolę nad danymi wejściowymi i podejmowanie lepszych decyzji inwestycyjnych!

Pozycjonowanie z dokładnością do centymetrów

Moduł czujnika zapewnia wysoką precyzję i niezawodność.
Anteny GNSS z ultra mocnym i stabilnym sygnałem.
Dokładność do 2,5cm przy średniej prędkości 0,7-15 km/h. Tryb linii prostej lub krzywej.
Wszystkie warunki pogodowe, gwarancja dokładności.

Samoczynna
jazda z zawracaniem

Zdalne sterowanie na duże odległości umożliwia kontrolowanie pojazdów lub przejście w tryb bezzałogowy. Bezpieczeństwo jest na pierwszym miejscu, radar o długości fali milimetrowej jest aktywowany, aby zidentyfikować przeszkody i podnieść alarm.

import/eksport danych gis

Informacje z terenu można edytować i importować do urządzeń FJD, a historyczne dane operacyjne z innych urządzeń można importować za pomocą funkcji przesyłania danych.

Najnowszy system oblicza odpowiednio obszar operacji automatycznej i ręcznej, a odpowiednie ścieżki operacji są wyświetlane za pomocą różnych kolorów, co prowadzi do bardziej ukierunkowanego i dokładnego obliczenia obszaru operacji.

Automatyczne tryby sterowania

Autonomiczne prowadzenie maszyn wykorzystywanych zarówno w branży rolniczej, budownictwie i przemyśle ciężkim.

Prowadzenie równoległe, po krzywych oraz automatyczne zawracanie.

kompensacja terenu

Kompensacja terenu oblicza różnicę między lokalizacją anteny GPS a rzeczywistą pożądaną pozycją punktu środkowego pojazdu na ziemi, bez względu na nachylenie pojazdu. Autosteering Kit wykorzystuje czujnik IMU do obliczania rzeczywistej pozycji pojazdu, aby pomóc zminimalizować pominięcia i nałożenia na obszarach o pofałdowanym terenie, zboczach i nierównym terenie.